9 października 2013

Praktica VLC

W Jeleniej Górze w tę sobotę była "wielka" giełda fotograficzna... Osobiście nie nazwałabym giełdą. Start o
godzinie 10.00. Oczywiście pierwszy sprzedawca pojawił się jakąś godzinę później. Do 13 liczba ta urosła do czterech. Jestem trochę zawiedziona, liczyłam na analogową puszę do swojego systemu Canona. Zamiast tego kupiłam cały system za jedyne 150 zł.

Moim nowym nabytkiem stała się Praktica VLC (prawdopodobnie z 75). Stan aparatu idealny, nie licząc delikatnego otarcia na kominku. Wszystko działa jak należy - no może nie do końca... Jestem na etapie sprawdzania jej światłomierza.

W zestawie dostałam:
- obiektyw Pentacon electric 29mm f2.8
- obiektyw Pentacon electric 50mm f1.8 (z osłoną przeciw słoneczną)
- obiektyw Pentacon electric 135mm f2.8
- kominek
- pryzmat pentagonalny
- muszla oczna
- dodatkowa matówka
- gorąca stopka
- pierścienie pośrednie
- trzy filtry do pięćdziesiątki (żółty, zielony, pomarańczowy)
- wężyk spustowy
- oryginalne instrukcje (po niemiecku)

Klisza już załadowana - ciekawe co wyjdzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz